Refusjon

Refusjon og kansellering

Her finner du informasjon om hvordan du avslutter et Lerio-abonnement og når vi kan tilby refusjon.

Sist oppdatert: 15. januar 2026

Avslutte abonnement

Lerio Familieabonnement kan avsluttes når som helst via kontoinnstillingene dine eller ved å kontakte oss på support@lerio.no.

Når du kansellerer, beholder du tilgang ut inneværende faktureringsperiode. Ingen nye betalinger gjøres etter kanselleringsdato.

Refusjoner

Vi tilbyr ikke automatiske refusjoner for allerede betalte perioder. Dersom du opplever feilbelastning eller vesentlige tekniske problemer rett etter kjøp, kontakt oss innen 14 dager så vurderer vi refusjon manuelt.

Send bestillings-ID (fra Stripe-bekreftelsen) og en kort forklaring til support@lerio.no, så svarer vi normalt innen få arbeidsdager.

Feilbetaling eller dobbeltbelastning

Oppdager du en dobbeltbelastning eller en transaksjon du ikke kjenner igjen, ta kontakt umiddelbart. Vi samarbeider med Stripe for å løse slike saker raskt.

Hvis betalingen ble gjort via App Store eller Google Play, må refusjonen behandles av deres kundestøtte. Følg prosedyrene i den aktuelle butikken.

Kontakt oss

E-post: support@lerio.no

Oppgi navn, registrert e-postadresse og eventuell ordre-ID. Jo mer informasjon du gir, jo raskere kan vi hjelpe.

Lerio – Refusjon og kansellering